Aktiviti di hujung minggu


Assalamualaikum w.b.t....


Hye all..actually aku baru je nk berjinak-jinak ngn blog ni..xth pn nk citer pe..hope, u all layankn ajer blog sntai aku ni...kekekeke..At first, tq so mucchh to my luv iela sb die tlg cntikkn blog aku ni...lepas die tukar tmplate sume tu baru la rse ada hati ckit nk stori-mori kt cni...hihi..thnks dear.

Hmmm...aku nk citer ape ek? guys, give me some ideas..hikhik...ape2 je la..Haaa...hari ni aku, warine dan izan main masak2...dr smlm lg duk planning nk masak ngn warine...a'tually teringin nk makan ikan goreng jer...tp xkan nk mkn nasi putih+ikn goreng jer..alang2 p pasar malam, aku beli la brg2 untuk dimasak...tp yg lawaknye, kami ni xbape nk kenal sgt ngn jenis ikan ni...hahaha...kl ikotkan aku nk jer tnye org yg jual ikan tu mne satu ikn kembung...(terukkn kami ni?..hikhik) tp warine xbg aku tnye...malu katenye...(mmg buat malu kaum jer pn;p)..okla guys, aku nk citer psl kami masak2 ni...

haaaaa....so, today kami masak lauk ikan kembung masak sweet sour, bendi+terung grg bercili, nasi putih dan air sunquick tropicana...ahahhaha...

inilah hasilnye....enjoy dis pics...;)

ikan kembung msk sweet sour

bendi+terung bercili

taraaaa...yummy!!!

my dishes..haha

For our dinner..u all leh enjoy ngn pic ni...tp jgn gelak tau...ni hasil gorengan dr cik warine kite...kuih ni kami namekn 'kimat warine'...taraaaaaa....hangus siutttt!!!!

kimat rangup...kikiki

cntik kan kimat @ name sbnarnya kamat ni kn...haha...lepas mkn kamat hangus ni..cik izan & cik warine nk masak lg...dieorg ni mmg hntu masak...duk pk2 nk msk ape...izan pn kuarkn la pack dadih...so, dieorg decide for supper mkn dadih...heh!!!!makan sje...mcm mne ni...kate on diet...kl ikot style aku lepas mkn br diet...all, kte diet esok je la eksss....hehehe...aku nk letak gk gmba dadih diorg ni...taraaaaaaa.....

dadih jagung

okla..dats my story 4 tday..hahaha...esok2 update lg...daaaaaaaaaaa....

2 comments:

warine said...

hahaha...

warine said...

ehem2..org 1st komen..kimak hangus itu adlah disbbkn aku tgh dok ralit besembang dgn izn,bkn sengaje okey..haha..bile lg nk masak2 ni,dhla pyh nk begerak skang nih,kaki dh xdok..huhu..lumpuh..sedihnye..

--
Sent on a phone using T9space.com

--
Sent on a phone using T9space.com

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Asal dr K. T'ganu..Seorang hamba Allah yg dhaif yg mana sentiasa mencari kehidupan bermakna di dunia mahupun di akhirat kelak..insyaAllah

Nuffnang

Love Family

Love Family

Followers