Nope my convocation~~


Salam...

Erm..dis evening im so bored...kwn2 aku izan, warin & iela p pc fair..aku malas lak nk join diorg sb dari pg lg da kuar...so, decide 4 dis time nk lepak @ my luv cabin jer...drpd aku melangup layan fb jer baik aku update blog..(mklumla org da ada blog skng;p)..

Aku nk citer xtvt aku hari ni la..
Arini adalah hari yg plg gembira buat cousin aku sorang ni coz setelah 3thn bertungkus lumus study, dptla segulung diploma nursing...aku pn join knvo si farah ni yg diadakn kt hotel palace..
pagi2 lagi dlm kol 5.45 die da kejutkan aku suh bgn tdo...adeyh...ngntuk lg time tu...tp xpela, farah pnye pasal aku celikkn jgk mata aku ni luas2..hehe..

10 minit b4 kol 7 da gerak pegi sne sb die ade sesi bergmba kol 7.30..huh!!!awal betol..sume ngantuk2 aym lagi time tu..huhu..tp si graduated ni xsaba2 nk knvo...muke sengeh je memanjang...yela, sape xgmbira nk knvo kan...(pk sjenak, aku bole knvo ke bln 8 ni?,,knpius..hpefully). kite tgk wajah si graduated ni sebelom ke cnvocation ceremony..


wajah gembira

dlm dewan

Smpai je kt palace, biasala kami ni ank beranak suke bergmba..mcm kwn2 aku kt ukm juge...suke interprem..hikhik...so, ape lg shoot2 la dlu...enjoy dis pics....

aku plg tgi..kuang3..(sb duk ank tga plg ats..hihi)

muka2 suke interprem

After diplomas presentation, cm biasa la sesi makan2...sume da lapar sb sume x mkn pg...tahan perut smpi kol 11.30...perut msg2 da bernyanyi lagu riang...huhu...mknn kt ctu biasa jer...kami ingtkan ada nasi..kami ni perut melayu, xleh kl xjmpe nasi...rupenye main menu die bihun..huh!!!..tp soooo many kuih la...mcm2...ats meja kami penuh ngn kuih..semua jenis kami hentam..haha..siap tapau2 lg...hikhik...lawak2...See....

our rosemary..hihi

makan2 lagi...

my dish..bykkk...

farah & ehem2..

Okla guys..da malas nk mengarang...layankan jer blog santai aku ni yerk....byee....


0 comments:

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Asal dr K. T'ganu..Seorang hamba Allah yg dhaif yg mana sentiasa mencari kehidupan bermakna di dunia mahupun di akhirat kelak..insyaAllah

Nuffnang

Love Family

Love Family

Followers